Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na deti

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Táto seminárna práca je zameraná na marketingový prieskum, prostredníctvom ktorého chceme zistiť vplyv reklamy na detského zákazníka.

Deti sú ohrozenou skupinou, pretože ešte nevedia presne určiť, čo je v reklame správne a čo nie, pričom pre výrobcov sú deti veľmi dôležité. Je dôležité, aby výrobcovia poznali názory detských zákazníkov, ich túžby, pretože deti sú veľmi kľúčové nielen pri ich vlastnom rozhodovaní, ale taktiež ovplyvňujú aj to, čo bude v nákupnom košíku ich rodičov. A taktiež, ak výrobcovia zaujmú detského zákazníka v tomto veku, je možné, že sa stane ich zákazníkom, keď bude spotrebiteľom.

1 Cieľ a metódy
Cieľom našej seminárnej práce je uskutočniť a vyhodnotiť marketingový prieskum zameraný na zistenie vplyvu reklamy na správanie sa detského zákazníka, kde sa sústredime na to, ako deti vnímajú reklamu a ako vplýva na ich hodnoty. Za účelom získania potrebných údajov uskutočníme marketingový prieskum vo forme dotazníka, ktorý bude vypracovaný pre vekovú skupinu detí vo veku od 11 do 13 rokov. Tento marketingový prieskum sa uskutočnil na ZŠ, trieda 8. A.  
Hodnotenie (0x):