Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Nepredajné formy obchodu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Seminárna práca z predmetu marketing

2 MALOOBCHOD V NEPREDAJNÝCH PRIESTOROCH
Maloobchod bez predajných priestorov je v dnešnej dobe najrozšírenejšia forma maloobchodnej činnosti.
Pojem maloobchod je vo svete rozšírený hlavne pod anglickým názvom Retailing alebo Retail trade. Toto slovo má však korene vo francúzštine – je odvodené od slovesa retailler, čo znamená odstrihnúť, orezať, alebo oddeliť a používalo sa hlavne v krajčírstve. V polovici trinásteho storočia sa začalo používať v zmysle rozdeľovania vyrobeného tovaru do častí prijateľných pre spotrebiteľa a predaja v malých množstvách...

2.1 Priamy marketing
Priamy marketing využíva priamu komunikáciu so spotrebiteľmi:
- predaj poštou umožňuje vysokú selekciu cieľových trhov – priame zásielky
- predaj pomocou katalógov
- telemarketing (telefonický kontakt)
...
Kľúčové slová:

marketing

predaj

elektronický obchod

Hodnotenie (0x):