Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketing - primárny výskum

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
1 Marketingový informačný systém
Naša firma DREVOSLUŽBY, s. r. o. je na slovenskom trhu kratšiu dobu. Keď sme zakladali firmu, tak sme na začiatok brali do úvahy hlavne, aký produkt bude pre zákazníka zaujímavý. Po dlhšom zvažovaní sme si vybrali hlavný predmet činnosti, ktorým je výroba nábytku.

Každý marketér potrebuje informácie. Údaje potrebuje najmä o:
1. Zákazníkoch (zisťovať ich potreby a analyzovať ich)
2. Konkurentoch (či je lepší, ceny, kvalita, atď.)
3. Trhu (kompletného/regionálneho) - dôležitá je najmä demografia a jej ekonomické nadväznosti (kúpna sila)
...
Kľúčové slová:

marketing

výskum

spotrebiteľ

Hodnotenie (0x):