Seminárna práca na tému reklama. Reklama, ako platená, neosobná forma prezentácie produktu alebo služby je tá zložka komunikačného mixu, s ktorou sa stretávame v každodennom živote najčastejšie. Máme ju často na očiach a preto si ju najčastejšie uvedomujeme.
Podľa Kotlera (2002, s. 124) „reklama je najúčinnejším nástrojom budovania povedomia o existencii podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. Ak meriame náklady na tisíc oslovených ľudí, tak je reklama prakticky neprekonateľná.“
Foret (2005, s. 119) hovorí, že „reklama sa vyznačuje schopnosťou pôsobiť na nákupné chovanie a rozhodovanie veľkého počtu ľudí vo veľmi krátkom časovom úseku a v širokej geografickej oblasti. Dá sa u nej pomerne ľahko kontrolovať obsah, forma podávaných informácií ako aj jej načasovanie.“