Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Vytváranie vzťahov so zákazníkmi a hodnoty pomocou marketingu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Po prečítaní tejto kapitoly by ste mali:
- Vedieť definovať marketing a vysvetliť dôležitosť (1) objavovania a (2) uspokojovania potrieb a požiadaviek spotrebiteľov.
- Rozlišovať prvky marketingového mixu a činitele marketingového prostredia.
- Rozumieť, ako organizácie budujú silné vzťahy so zákazníkmi, využívajúc súčasné poznatky o hodnote pre zákazníka a vzťahového marketingu.
- Vedieť opísať, ako sa dnešná trhová orientácia odlišuje od predošlých období orientovaných na výrobu a predaj.
- Rozumieť významu etiky a spoločenskej zodpovednosti a ich vzťahu k jednotlivcovi, organizáciám a spoločnosti.
- Vedieť, čo je potrebné na to, aby vznikol marketing, a ako marketing vytvára hodnotu pre zákazníka a úžitky pre spotrebiteľov.
Hodnotenie (0x):