Najväčším marketingovým nástrojom Pizzerie Marko, ktorým firma zvyšuje svoju predajnosť, je reklama, firma má svoju internetovú stránku.
Firma nepodceňuje riziká, ktoré so sebou prináša trh. Možnosť vzniku trhového rizika i iných rizík sa snaží naša firma eliminovať alebo úplne odstrániť. Niektorým rizikám však firma nedokáže čeliť. Sú to predovšetkým riziká politické, sociálne a niektoré finančné riziká. Firma má vytvorený systém opatrení, ktorými sa bude v kritických situáciách riadiť.
Čo sa týka vplyvu na životné prostredie, tak zo strany vedenia firmy a jej zamestnancov je snaha, čo najkladnejšie vplývať na životné prostredie, a to používaním ekologických materiálov, ale aj energetických vstupov, a samozrejme separuje odpad.
Cieľový trh: Zákazníkmi budú prevažne podnikatelia, obchodní partneri, rodiny s deťmi a náhodne okoloidúci. ...