Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Založenie fiktívnej firmy - Marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Seminárna práca z marketingu. Založenie fiktívnej firmy.

1 ZALOŽENIE FIRMY

Naša firma bola založená 12.01.1999 na základe spoločenskej zmluvy spísanej spoločníkmi o založení spoločnosti s názvom VODREVO s. r. o. v zmysle zákona číslo 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Definícia marketingu
Podľa The American Marketing Association je marketing definovaný ako organizačná funkcia a súbor procesov pre tvorbu, komunikáciu a dodávanie hodnôt zákazníkom, a tiež pre riadenie vzťahov so zákazníkmi spôsobmi, ktoré prinášajú výhodu samotnej organizácie a jej zainteresovaným subjektom. Táto definícia bola poprvýkrat predstavená na AMA Summer Educators´ Conference v auguste 2004 v Bostone.
My sme túto definíciu v roku 1999 nepoznali, keď sme našu firmu zakladali, ale podľa nás, táto definícia sa najviac približuje k tejto dobe. Všetko sa vyvíja tak ako aj definícia, čo je marketing.

Obsah archívu:
Marketing_3.doc
Marketing_4.doc
Marketing_1.doc
Marketing_2.doc
Hodnotenie (0x):