Vypracovaný projekt zo strategického riadenia - verejná správa. Kvalitný matroš. U profesora Slávika.
Vízia, poslanie a ciele
Víziou je na základe rastu tržného podielu posilniť konkurenčnú pozíciu a zotrvať tak na štvrtej pozícii aj v budúcnosti. Poslanie podniku je formulované na základe zladenia návrhov troch majiteľov podniku. Poslanie znie nasledovne: „Zámerom spoločnosti je poskytovať služby takým spôsobom, aby boli maximálne uspokojené potreby a požiadavky súčasných aj budúcich zákazníkov ohľadne kvality, rozsahu služieb, servisu a ohľadne minimalizácie dopadov činnosti spoločnosti na životné prostredie. Chceme tieto požiadavky naplňovať využitím znalostí a skúseností našich zamestnancov a udržaním si strategického dodávateľa ponúkaných produktov. V súlade s týmto zámerom si stanovujeme integrovanú politiku riadenia kvality a environmentálneho managementu.“...
Ciele, ktoré si podnik kladie na dva až tri roky, sa týkajú tržieb a dosiahnutého tržného podielu. Pre určenie cieľov, konkrétne tržieb divízie kancelárskej techniky sa vychádza z predpokladaného rastu trhu kancelárskej techniky v roku 2012 iba na 5 % (z dôvodu finančnej krízy), v roku 2013 na 7 % a po roku 2014 predpokladáme ustálenie rastu na 10 % ročne. Pre nasledujúce tri roky si podnik stanovil nasledujúce ciele...