Zlepšovanie kvality v službách použitím metódy Six Sigma. Návrh praktickej aplikácie metódy SIX SIGMA v podmienkach podniku služieb.
Základným predpokladom úspešnosti každého podniku, a taktiež podmienkou jeho prežitia v trhovej ekonomike je neustále zlepšovanie kvality ním poskytovaných služieb. Podnikateľské prostredie, hlavne potreby trhu, vytvárajú stále väčší tlak na rast konkurencieschopnosti podniku. Každý podnik má šancu odolávať tomuto tlaku. Má možnosť riadiť procesy v organizácií tak, aby dokázala nielen reagovať na vonkajšie požiadavky, ale ak dokáže potreby zákazníka predvídať, môže ovplyvňovať aj požiadavky trhu. To si vyžaduje neustále zvyšovanie kvality v každej oblasti.
Pre každý podnik poskytujúci služby, ktorý má snahu o udržanie a upevnenie si pozície na trhu, je nevyhnutné, aby realizoval vhodné aktivity, ktoré mu umožnia dosiahnuť silnejšie postavenie na trhu ako konkurencia a to aj prostredníctvom zvyšovania kvality poskytovaných služieb.
Medzi významné a v súčasnosti nezriedka využívané metódy v riadení kvality služieb patrí aj mnou vybratá metóda SIX SIGMA.