7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
udrž. trhov a ich rozvoj sa týka: boja o účasť na trhu-poskyt.výkonov porov.s konkur.a nadpriemer.výnosy a výsledky môže dos. podnik len vtedy,keď vďaka svojej veľkosti má prednosti v nákladoch;ak chceme byť úspeš. na trhu,musíme priniesť mim. výkon,kt.sa výraz. odliš. od konkur.;ak je trh prístupný väčš.počtu výrobcov, kedy nepanuje boj o ceny,neprejavuje sa snaha vytlačiť konkur.z trhu; jeden zo špecialistov sa môže stať najväč.výrobcom. Štyri stratégie trhu-preniknutie na trh:týka sa vypln.doteraj.trhu výrobkami a poskyt.výkonmi...
...
12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
-je jedným z nástrojov market. mixu,významný nástroj zabezpečenia odbytu produktov. Ponúka niečo, čo je pre spotrebiteľa lukratívne a čo nie je samozrejmou súčasťou produktu al. služby.Podpora predaja sa realizuje v 3 oblastiach: 1.Spotrebiteľská PP-cieľovou sk. sú zákazníci./kupóny,vzorky,odmeny zákazníkom,vystav. a predvádzanie výrobkov/ Má motivačný char. v: - prilákaní nových zákazníkov
-odmeňovaní verných zákazníkov,-zvýšení opakovateľnosti nákupov aj príležitostných zákazníkov. 2.Obchodná PP-cieľ. Sk. sú sprostredkovatelia odbytu. /zľavy,zrážky,časť produktu zdarma/ Má motiv.char.na:-presvedčiť obchodníka, aby ponúkal značku produktu,-presvedčiť,aby značku produktu propagoval predvedenín a presvedčiť, aby obchodoval s väčším množ. tovaru,-stimulovať k väčšiemu predaj.úsiliu ...
...
30. Marketing hydiny
Významnou prednostou produkcie hydinového mäsa ako aj vajec je relatívne krátky reprodukčný cyklus, ktorý možno cieľavedome orientovať na istú sezonnost trhu a tým prispiet k regulácií dopytu a ponuky. Spotreba hydinového mäsa má vo svete zvyšujúcu spotrebu, aj v našich podmienkach sa tento trend uplatnil. Hydinové mäso a produkty sú cenovo najprístupnejšie verejnosti.
Marketingové informácie: vývoj počtu hydiny podla kategórií v SR: kurčata na chov-1015, kurčata na výkrm-6500, sliepky-6200, morky-250, husi-40, kačice-250, hydina spolu-15198 tis.ks...