Úvod
Základným cieľom seminárnej práce je sledovať a porovnať stravovacie zvyklosti dvoch rozdielnych generácií.
K tomu, aby som mohol čo najlepšie porovnať dve generácie a ich stravovacie zvyklosti mi pomohli teoretické informácie, ktoré definujú mnou zvolené generácie.
Generácie BABY BOOMER a Generácia Y
Generácia BABY BOOMER je generácia narodená v rokoch 1946 až 1964 v rámci populačnej explózie po druhej svetovej vojne. Momentálne majú najväčšie zastúpenie vo svete. Sú to dnešní štyridsať až šesťdesiat roční ľudia.
Svoju kariéru začali ako mladí profesionáli v 80-tych rokoch ako slobodní ľudia, ktorí v 90-tych rokoch začali mať deti. Pre mnohé firmy a maloobchodníkov sú cieľovou skupinou. Majú obrovskú kúpnu silu, aktívny životný štýl a dobré zmyselné chute. Sú zobrazovaní ako egocentrici a sebci...