1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe Produkty MB bank Produktový mix spoločnosti je veľmi pestrý a zahŕňa v sebe poskytovanie služieb pre: osobné financie, študentov a mladých, podnikateľov a malé firmy, stredné a veľké podniky, neziskový a verejný sektor. Neodmysliteľnou súčasťou finančných služieb spoločnosti je exkluzívna banková služba - privátne bankovníctvo, založená na jednoduchej myšlienke – vytvoriť dlhodobý a diskrétny obchodný vzťah s klientom a poskytnúť mu komplexné bankové služby a produkty na vysokej profesionálnej úrovni. Meniaci sa svet okolo nás, stály prílev nových technológií a predovšetkým zrýchľujúci sa život, nás donútili poskytnúť služby elektronického bankovníctva, ktoré sa za posledné roky stalo súčasťou „finančného“ života našich mnohých zákazníkov. Samozrejme, ako som spomenula, produktová škála je veľmi široká, preto charakterizovať všetky typy produktov by bolo z hľadiska rozsahu práce neadekvátne. Z toho dôvodu som si vybral dva, z môjho pohľadu pre bežného „mladého" občana najviac zaujímavé. Sú to osobný účet - Konto mladých a hypotekárny úver - HYPO DYNAMIC...