Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Masážne štúdio Jasmin - marketingová stratégia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Vypracovaná marketingová stratégia (výrobková, cenová, distribučná, komunikačná politika) pre konkrétny podnik. V tomto prípade ide o fiktívny podnik. 

2 Vízia, poslanie, filozofia
Všetci sme závislí na zdraví, stabilite a prosperite komunity....
Vízia: Masážou k duševnej rovnováhe.

Poslanie: Naším poslaním je poskytovať kompletnú terapeutickú starostlivosť s cieľom nájsť fyzickú bolesť, zmierniť ju a postupne odstrániť. Zároveň sa snažíme zistiť jej príčiny, a tým pomôcť navráteniu stratenej rovnováhy človeka, pretože rovnováha vedie k duševnej pohode.

Podniková filozofia: Každý človek si zaslúži osobitnú starostlivosť. To sa snažíme dosiahnuť prostredníctvom klasických i alternatívnych techník a terapií. Transformáciou požiadaviek zákazníkov aktívne prispievame k tvorbe nových produktov. Naši klienti majú možnosť vybrať si z kvalitných a cenovo dostupných služieb, ktoré sa neustále zlepšujú vďaka nášmu osobnému a profesionálnemu rastu. Naše portfólio služieb tvoria kvalitné a výhradne environmentálne ohľaduplné prostriedky. Poskytujeme masáže a terapie pre každého bez ohľadu na vek alebo druh vykonávanej práce. Zvlášť sa zameriavame i na deti v programe „Kojenecké masáže“, kde pomáhame prehĺbiť vzťah a dôveru medzi rodičmi a ich deťmi.
...
Hodnotenie (0x):