Práca sa zaobera mystery shoppingov v jednotlivých bankách (VÚB, ČSOB, SLSP). V prvej casti opisuje jednotlive banky, v druhej časti sa venuje pozorovania jednotlivým faktorom v bankách (Prostredie, ochota pracovníkov..) a v poslednej tretej časti prostredníctvom sumarizačnej tabulky vyhodnocuje, ktorá banka sa umiestnila najlepšie v danej problematike.
Opis bánk:
VÚB
ČSOB
SLSP
Pozorovanie faktorov:
1) faktor: Ochota pracovníka banky pri prvom kontakte
2) faktor: Prostredie
3) faktor: Úroková sadza konkrétnej banky
4) faktor: Poplatky za úver
5) faktor: Ústretovosť pracovníka ku klientovi
6) faktor: Časový - rýchlosť poskytnutia úveru
7) faktor: Analýza vyjadrovacej schopnosti pracovníka banky
8) faktor: Analýza vystupovania pracovníka banky
- prispôsobivosť, komunikácia gestami
- iniciatíva
9) faktor: Technologické spracovanie ponuky
- napr. kalkulácia - vzhľad, forma, zrozumiteľnosť
10) faktor: Parkovacie priestory, vstup a pohyb v priestore banky
11) faktor: Celkové hodnotenie