Cieľom tohto projektu je analýza konkurencie podniku a jej vplyv na úspešnosť firmy. Budem sa snažiť nájsť a analyzovať prípadnú konkurenciu zatiaľ neexistujúcej firmy Chill Out. Táto firma je orientovaná predovšetkým na masáže a exotické nápoje ako sú čaje a kávy. Budúcim zákazníkom sa budeme snažiť priblížiť kultúru rôznych exotických krajín. Skúsim odhadnúť úspešnosť firmy na našom trhu, prípadne navrhnúť stratégiu, ktorá by pomohla osloviť čo najviac zákazníkov a tým sa udržať na trhu aj napriek konkurencii.
Prvá časť projektu je venovaná teoretickým východiskám, ktoré poskytujú práci základ z ktorého vychádza neskoršia analýza a praktická časť.
Druhá časť je praktická, ciele ktoré som si vopred určila som riešila dotazníkovou metódou. Ako doplnkovú funkciu som si vybrala SWOT analýzu.
Záverečnú časť projektu tvorí vyhodnotenie, ako aj návrhy na riešenie zistených problémov.