Seminárna práca na tému Reklama. Definuje reklamu, jej ciele, druhy, tvorbu úspešnej reklamy, klady a zápory jednotlivých druhov reklamy. V práci sa rozoberá aj psychológia reklamy ako upútanie pozornosti, vnímanie, emócie a city.
Úvod
Cieľom tejto práce je charakterizovanie reklamy z hľadiska jej cieľov, druhov a tvorby a tiež psychologického hľadiska. 1. Definícia reklamy Definíciu reklamy môžeme chápať ako proces šírenia informácií s cieľom vyvolať zmeny v správaní jej prijímateľa. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí vedúcich k žiaducim činnostiam.
2. Ciele reklamy Cieľom reklamy je v prvom rade predať výrobok alebo služby, ale môže mať aj informatívnu oznamovaciu, alebo náučnú funkciu. Typickým príkladom náučnej funkcie reklamy sú upozornenia na obaloch cigariet o škodlivosti fajčenia...