Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Reklama (ciele, druhy, vnímanie, psychológia atď.)

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:71,3 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Média
  • Autor:inform
  • Rozsah A4:5 strán
  • Zobrazené:986 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,2 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:41120
  • Posledna úprava:09.12.2012
Náhľady
Seminárna práca na tému Reklama. Definuje reklamu, jej ciele, druhy, tvorbu úspešnej reklamy, klady a zápory jednotlivých druhov reklamy. V práci sa rozoberá aj psychológia reklamy ako upútanie pozornosti, vnímanie, emócie a city.

Úvod
Cieľom tejto práce je charakterizovanie reklamy z hľadiska jej cieľov, druhov a tvorby a tiež psychologického hľadiska.
1. Definícia reklamy
Definíciu reklamy môžeme chápať ako proces šírenia informácií s cieľom vyvolať zmeny v správaní jej prijímateľa. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí vedúcich k žiaducim činnostiam.

2. Ciele reklamy
Cieľom reklamy je v prvom rade predať výrobok alebo služby, ale môže mať aj informatívnu oznamovaciu, alebo náučnú funkciu. Typickým príkladom náučnej funkcie reklamy sú upozornenia na obaloch cigariet o škodlivosti fajčenia...  
Hodnotenie (0x):