Registrácia | Prihlásiť

Analýza: SWOT Analýza - penzión Grúň

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
2. Poslanie, vízia, filozofia, predmet činnosti spoločnosti Penzión Grúň

Poslanie firmy: Poslaním našej firmy je čo najefektívnejšie využívanie všetkých vedomostí, skúseností a zručností nášho pracovného potenciálu, ktorým ponúkame predovšetkým zahraničnému klientovi komplexné služby v oblasti nadštandardného ubytovania, kvalitných reštauračných služieb a plného doplnkového servisu. Garantujeme našu maximálnu flexibilitu z pohľadu stále sa meniacich potrieb a požiadaviek našich „náročnejších“ zákazníkov. Taktiež sa snažíme o rozvoj cestovného ruchu v atraktívnej, históriou opradenej, ale žiaľ málo známej turistickej oblasti akou bezpochyby je i Malá Fatra.

Vízia firmy:

Chceme sa dostať na popredné miesta nielen v slovenskom rebríčku poskytovania reštauračných a ubytovacích služieb, ale i na prvé miesto v povedomí širokej verejnosti. Nechceme sa zaoberať len kľúčovými aktívami (financie, štruktúra), ale chceme skôr stavať na ľudskej stránke podnikania, reakciách, znalostiach a schopnostiach. Našou prioritou je patriť medzi firmy s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálych, ale i získavaní nových zákazníkov.

Chceme získať podporu zo strany našich zamestnancov i zákazníkov, čo by viedlo ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom. čo najviac zamedziť fluktuácií našich zamestnancov i zákazníkov, čo vedie ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom. Filozofia: Celú filozofiu sme rozdelili na niekoľko základných bodov, pričom vzťahom k zákazníkom a zamestnancom prikladáme rovnakú váhu. Oba prvky spája konštatovanie, že zákazníci i zamestnanci sú verní, ak sú spokojní.  
Hodnotenie (0x):