Etika a etiketa je v súčasnosti dôležitým prvkom v obchodnom styku. Ekonómovia tvrdia, že vhodné správanie sa manažérov, prináša konkurenčnú výhodu pre firmy. Táto výhoda potom prináša úspech, a to je hlavným cieľom každej firmy.
Hovorí sa, že etika je súbor nepísaných pravidiel. Tému „ Etika a etiketa v práci manažéra“ som si zvolila, pretože si myslím, že okrem organizačných úloh manažéra, je potrebné vedieť kedy, kde a ako sa má správať. Nepísané pravidlá etikety by mali byť samozrejmosťou v spoločenskom ale aj obchodnom styku. Ľudia, ktorí sa správajú slušne v každej situácii, sú obvykle obľúbenými v kolektíve. Človek, ktorý je obľúbený nepriamo prináša úspech pre seba ako aj pre firmu, kde pracu-je.
Hlavným cieľom seminárnej práce je ozrejmiť význam etiky a etikety v rámci manažérskej práce a zhodnotiť vedomosti manažérov týkajúcich sa danej témy...