V práci som sa zaoberala telekomunikačným trhom na Slovensku. Je to krásny príklad oligopolu. Poukázala som na situáciu " predtým " keď na Slovensku pôsobili dve obrovské spoločnosti a to Orange a T - Mobile a na situáciu " teraz " keď im ich konkurenčný ideál narušila spoločnosť O2 Telefónica. Ako vnikla medzi tieto dve spoločnosti, ich odlišný marketing a prístup. Poukazujem na pozitíva zdravého konkurenčného prostredia ktoré plynú pre nás ako spotrebiteľov. Práca bola ohodnotená na 98 %.
Anotácia: V tejto práci sa zameriame na konkurenčné prostredie na slovenskom trhu. Definujeme si konkurenciu ako takú, upresníme rozdelenie a upriamime pozornosť na oligopol. Na slovenskom trhu som našiel krásny príklad takejto konkurencie – T-mobile, Orange, O2. Budem skúmať a zamýšľať sa nad tým ako spoločnosť Telefónica O2 prenikla na trh medzi dvoch silných konkurentov, ako následne zmenila trend v poskytovaní týchto služieb, zmenila cenové stropy, kvalitu a kvantitu služieb poskytovaných spomínanými spoločnosťami. Zameriame sa na výhody aj nevýhody plynúce pre nás ako spotrebiteľov.