Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôleţitosť udrţania sa podnikov na
trhu na základe vhodne vypracovaného marketingového mixu. Poukázať na marketing a
marketingový mix v danom podniku. Je mnoho spoločností ktoré sa snaţia o udrţanie
sa na trhu a o to aby získali čo najviac potenciálnych zákazníkov. Avšak nie kaţdá
spoločnosť má natoľko vybudovaný marketing a marketingový mix aby mohla zaujať
čo najväčšie mnoţstvo zákazníkov a taktieţ prispôsobiť ceny a cenovú reláciu výrobkov
ich potrebám a finančným pomerom. Práca je rozdelená na tri kapitoly, pričom v prvej
kapitole sa venujeme definovaniu základných pojmov. Druhá kapitola predstavuje
oboznámenie sa s podnikom a jeho rozanalyzovanie. V tretej kapitole na základe SWOT
analýzy navrhneme, nové prípadne ďalšie riešenia ktoré by podnik mohol vyuţiť pre
svoj ďalší rozvoj.