Registrácia | Prihlásiť

SOČ: Zaradenie pobaltských krajín do ponuky cestovných kancelárií

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Projekt stredoškolskej odbornej činnosti, kompletný so všetkými výpočtami, prezentáciou atď.

Úvod
Prácu na tému „Zaradenie pobaltských krajín do ponuky cestovných kancelárií“ som si vybrala z dôvodu nedostatku takejto služby na Slovensku.

V súčasnosti je naozaj veľmi málo cestovných kancelárií, ktoré majú záujem organizovať poznávacie výlety do tejto oblasti. A keď aj takéto výlety majú zaradené vo svojej ponuke, vždy je to len v obmedzenej forme (jedna lokalita, krátky interval pobytu, malý počet účastníkov) a v obmedzenom časovom období (maximálne 2 mesiace v roku). Avšak pobaltské republiky v posledných rokoch znovu odhaľujú pre turistov svoju malebnú krásu a množstvo zaujímavých historických pamiatok.

Preto z dôvodu väčšieho pokrytia trhu by sa cestovné kancelárie mali orientovať aj na takýto druh produktu, ktorý je určený konkrétnym cieľovým skupinám. Určite by si našiel svojich priaznivcov – hlavne medzi ľuďmi, ktorí radi trávia dovolenku aktívnym využitím voľného času. Pri inovovaní produktu treba hľadať práve tie produkty, ktoré ešte na trhu nie sú alebo ktorých je veľmi málo. Z tohto dôvodu som si vybrala pre svoju prácu práve túto, zatiaľ nie veľmi prebádanú oblasť. Z osobnej skúsenosti môžem potvrdiť, že ľudia, ktorí navštívili tieto krajiny, boli nadmieru spokojní.

Je známe, že dôležitú rolu pri vyberaní dovolenky zohráva aj cena zájazdu (dovolenky) a spôsob prepravy. Tieto dva činitele sa pokúsim skĺbiť do podoby, ktorá bude vyhovovať aj cestovným kanceláriám (zisk), aj potenciálnym zákazníkom (zodpovedajúce ceny).

Tak isto sa budem snažiť prihliadať na individuálne potreby účastníkov cestovného ruchu a prispôsobiť im ponuku.

Do programu, ktorý som vypracovala, som vybrala pamiatky, ktoré sú dostatočne známe a samozrejme i zaujímavé, aby prilákali čo najviac klientov.

Vo svojej práci sa pokúsim vypracovať pre cestovné kancelárie prijateľný produkt, ktorý by na trhu, ktorý je dnes presýtený rôznymi exotickými destináciami, mohol uspieť.
Hodnotenie (0x):