Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Inovácia produktu - čaj

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
1. ÚVOD
Slovenský výrobca čajov zavádza na trh v prémiovej kategórii čajov Teahouse desať unikátnych noviniek. Súčasťou inovácie je zároveň aj redesign obalov celého produktového radu devätnástich čajov.Cieľom výrobcu bolo vytvorenie špecifického dizajnu pre dosiahnutie nezameniteľnosti na pultoch v predajniach. Zvolil si preto špeciálnu techniku ručnej kresby akvarelovou pastelkou na obaly jednotlivých čajov, ktorá sa v Európe na čajoch používa vôbec po prvýkrát.
Značka čajov Teahouse prišla aj s novými príchuťami. Výrobca sa pri tvorbe nových druhov čajov inšpiroval a zakomponoval do čajových zmesí nové prvky ako lotosový kvet, japonskú čerešňu, egyptskú mätu, kvet pomarančovníka či aromatizovaný organický čaj, ktoré sú použité vôbec po prvý krát na slovenskom trhu.

1.1. CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI
Sme skupina podnikov so značkovými výrobkami, ktorá vyrába chutné, zdravé a ekologické produkty, zodpovedajúce najvyšším kvalitatívnym požiadavkám.
Mimoriadna starostlivosť a neustála kontrola kvality sú základnými piliermi nášho každodenného obchodu. Pre svojich zákazníkov a dodávateľov sme spoľahlivým partnerom. Sme na budúcnosť sa orientujúca, dynamická rodinná firma s bohatým zastúpením svojich výrobkov.Kvalifikovaní a motivovaní zamestnanci sú potenciálom našej spoločnosti.
...
Hodnotenie (0x):