Úvod Témou našej seminárnej práce je zaoberať sa problematikou time managementu resp. organizovaním času. Popísať techniky a zásady riadenia času, čomu sa máme vyhýbať alebo ako postupovať aby sme časom nemrhali ale efektívne ho využívali.
Aplikácie manažmentu Manažment sa aplikuje v rôznych oblastiach, v ktorých nadobúda špecifický charakter: • Strategické riadenie- je jednou z kľúčových oblastí, ktoré podnikateľovi umožňujú dosahovať očakávaný úspech a pomáhajú mu predvídať možné následky jeho neskoršieho konania. Pozornosť sa upriamuje na vonkajšie prostredie podniku. • Marketing- je metóda, ktorou sa riadi proces plánovitej realizácie nápadov na trhu. Konečným sudcom, ktorý rozhoduje o kvalite nápadu, je trh. Zisk z predaja je odmenou, ale hlavne meradlom úspešnosti podnikania. • Finančný manažment- ktorý sa sústreďuje na problémovú oblasť riadenia finančného hospodárenia firiem. „Personálny manažment- časť manažmentu podniku zameraná na problematiku ľudských zdrojov – obsadzovanie pracovných miest, formovanie pracovných vzťahov a utváranie pracovných podmienok.“ • Time manažment- Moderná vedná disciplína, ktorá skúma človeka z pohľadu jeho činností v čase. • „Manažment kvality- je súhrn vzájomne prepojených obchodných, technických, ekonomických, personálnych, informačných, organizačných, sociálnych a ďalších nástrojov, ktorými sa zabezpečuje kvalita výrobkov.“ ...