Internet je niečo neopísateľné, je to zázrak dnešnej doby, aj keď si to mnohí neuvedomujeme. Je to prostriedok, ktorý umožňuje našim myšlienkam cestovať najvyššou dosiahnuteľnou rýchlosťou - rýchlosťou svetla. Umožňuje nám komunikovať, nech sme kdekoľvek, mať prístup k informáciám a k zábave, akú potrebujeme. Internet je však čosi viac. Je to miesto, kde mnohí z nás trávia množstvo času. Pre mnohých z nás je to aj naše pracovisko alebo pomôcka k štúdiu. Emailovou adresou dnes disponuje priveľké percento populácie, než aké by sa dalo kýmkoľvek ignorovať. Tak ako bol Internet vo svojich začiatkoch vyhranený pre úzku skupinu ľudí, tak je dnes práve vďaka elektronickej pošte, prístupný prakticky komukoľvek. Tým, že sa stal prístupným, nadobudol zároveň užitočnosť a spätne - jeho nesmierny úžitkový potenciál nútil (a núti) človeka k jeho sprístupňovaniu. S masovým rozšírením Internetu je však spätá aj iná technológia - World Wide Web. Celosvetová pavučina dala Internetu grafickú podobu a na Internete to znamenalo rovnakú revolúciu, ako keď firma Apple vyvinula, dnes už legendárny MacOS, prvý operačný systém s grafickým rozhraním. Z hľadiska reklamy je dôležité zistenie, že prevažná väčšina používateľov Internetu si všíma reklamu na internetových stránkach a takmer všetci na ňu niekedy kliknú. Zadávatelia reklamy pochopili, že Internet predstavuje v podstate rovnocenné reklamné médium voči televízii, tlači, či rozhlasu. Pochopili potenciál budovania značky prostredníctvom bannerov. Dnes predstavuje reklama na Internete samostatný odbor reklamy, ktorý sa vyznačuje určitými konkrétnymi špecifikami