ZADANIE: Vykonajte marketingovú analýzu výrobkov firmy PROFIT. Na základe vami zadaných údajov riešte úlohy. Stanovte chýbajúce údaje v tabuľkách (odbyt, ceny VN, FN, Tp),doplňte do tabuliek nasledujúce údaje za rok 2005a 2006 Na základe Vami zadaných údajov riešte úlohy. Úlohy: 1. U všetkých výrobkových rád vypočítajte ekonomické ukazovatele do tabuliek 2. Analyzujte podiel na trhu našej firmy a konkurenčných firiem, slovne zdôvodnite a graficky znázornite. 3. Vykonajte portfóliovú analýzu výrobného programu firmy (BCG matica). 4. Vykonajte analýzu štruktúry sortimentu za rok 2006z hľadiska obratu, z hľadiska štruktúry zákazníkov a graficky znázornite. 5. Vypočítajte cenovú pružnosť dopytu u vybraných výrobkov 2005,2006 6. Navrhnite ponukový propagačný materiál našich výrobkov pre potencionálnych zákazníkov po formálnej a obsahovej stránke. 7. Navrhnite systém distribúcie výrobkov firmy.