V danom projekte je opísaný metodický postup na vyučovaciu hodinu slovenského jazyka zameraný na vyvodenie hlásky "P,p".Obsahuje ciele vyučovacej hodiny,metody práce, samotný postup a použité prílohy.
Ročník: 1 Variant na SZŠ: A variant Vyučovací predmet: slovenský jazyk a literatúra Zložka predmetu: slovenský jazyk Integrované predmety: prírodoveda, Téma vyučovacej hodiny: Vyvodenie hlásky P, p Ciele vyučovacej hodiny a) kognitývny (informatívny): žiak vie čítať a písať písmeno P, p, vie rozlíšiť hlásku P, p na začiatku slva a v slove. b) afektívny (formatívny): žiak vie spolupracovať v skupine, vie dodržiavať disciplínu a pokyny vyučujúceho c) komunikačný (špecifický): žiak si rozvíja komunikačné zručnosti zamerané na písmeno P, p. Žiak vie vyjadriť svoj názor. d) psychomotorický (zmyslovo- pohybový): žiak si rozvíja jemnú motoriku a upevňuje hygienu pri čítaní a písaní ...