Projekt Vám ponúkne vzor detailne vypracovanej stratégie marketingového plánu spoločnosti. Zahŕňa detailné zmapovanie súčasnej marketingovej situácie na trhu (popis produktu, konkurenčnú situáciu, distribučnú situáciu, situáciu v makroprostredí). Nájdete v nej vzor analýzy silných a slabých stránok, príležitostí a ohrození, či stanovenie hlavného a čiastkových cieľov. Detailne sa v nej venujeme popisu marketingovej stratégie. V poslednom bode tohto projektu predstavujeme praktické ukážky akčných programov, ako aj plán ziskov a strát. Tento projekt môžu aplikovať v rámci svojich prác študenti manažmentu, marketingu ale aj iných odborov.
MARKETINGOVÝ PLÁN 1. Prehľadné zhrnutie a timing 1) Marketingová situácia 2) SWOT analýza 3) Ciele marketingového plánu 4) Marketingová stratégia 5) Akčné programy 6) Plán ziskov a strát 7) Kontrola
Cieľom našej práce, bolo zvýšiť záujem študentov gymnázií o štúdium geografie na univerzite o 10 % do najbližších prijímacích skúšok t.j do 31.3.2011(termín podania prihlášky). Naplnenie cieľa je na základe prieskumu záujmu o štúdium geografie reálne, no z prieskumu vyplynulo, že 44% opýtaných nepočulo o možnosti štúdia geografie na unvierzite. Takže veríme, že prebiehajúca propagácia nám pomôže naplniť daný cieľ.
2. Marketingová situácia Situácia na trhu • na území SR je v súčasnosti niekoľko vysokých škôl, ktoré ponúkajú podobný odbor ako na našej škole • BA , NT, BB, RK, KE, PO • Fakulta humanitných a prírodných vied sa na základe hodnotenia agentúry ARRA umiestnila v roku 2010 na 1. mieste v rámci všetkých fakúlt na Slovensku...