Táto prezentácia je zameraná na etický kódex v Marketingu. Obsahuje vysvetlenie základných pojmov súvisiacich s etikov až po definíciu etických zásad v podnikaní, reklamy, predaja atď. Taktiež obsahuje prípadovú štúdiu zameranú na túto tému.
Úvod Pojem etika pochádza z gréckeho slova ethos, ktorý vyjadruje povahový rys, zvyk, obyčaj spôsob myslenia, alebo postoje jednotlivcov a skupín. Etika je teóriou morálky a mravnosti. Skúma vzťahy ľudí k iným ľuďom, k spoločnosti, k sebe samému. Zároveň poskytuje praktické návody na správanie a konanie ľudí v súkromnom, pracovnom a verejnom živote. Skúsenosti mnohých firiem ukázali, že dôsledným uplatňovaním etických princípov vo svojej každodennej praxi je možne dosiahnuť podnikateľský úspech a v konečnom dôsledku aj zisk. Je potrebne si uvedomiť skutočnosť, že etické zásady nie sú nemenné a vyvíjajú sa v čase. To čo dnes považujeme za závažné porušenie etických noriem, bolo v minulosti chápané a vnímané inak. ...