Táto podnikateľská štruktúra bola vytvorená za účelom predstavenia konkrétnej myšlienky a spôsobu akým ju zrealizovať. Snažil som sa čo najreálnejšie vystihnúť reálnu situáciu. Som presvedčený, že podnikanie v oblasti poskytovania služieb ako je ubytovanie a stravovanie je jedným z najrizikovejších. Toto odvetvie sa rozvíja obrovskou rýchlosťou a trh sa aj tu stáva presýteným. Pre nové firmy je veľmi ťažké sa uplatniť a je veľmi dôležité si nájsť odbyt, väčšinou práve na základe osobných kontaktov. Mojím hlavným spôsobom ako sa presadiť na trhu je získanie stálych zákazníkov, ktorý by sa do môjho penziónu vracali každý rok alebo aj viac krát do roka. Hlavným cieľom je získanie stálej klientely, ktorá by následne odporúčala môj penzión ďalším potenciálnym klientom.