Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Manažment kvality - prednášky

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Prednášky z manažmentu kvality

_____________________________________

Definícia, význam a základné pojmy manažmentu kvality

Cieľom prednášky je vymedziť pojem kvalita a jej význam, určiť prístupy ku kvalite definovať základné pojmy, funkcie manažmentu kvality.
Literatúra: skriptá Manažment kvality 2010

„20. stor. si budeme pripomínať ako stor. produktivity, ale to 21. stor. bude storočím kvality.“
Joseph M. Juran


Kvalita - je súhrn vlastností produktu a jeho schopností uspokojiť požiadavky spotrebiteľa súborom inhertných znakov. Kvalita je miera, s akou súbor prirodzených znakov spĺňa požiadavky.


Požiadavka je potreba (základná, výkonnostná, neočakávaná), alebo očakávanie, kt. je daná:
spotrebiteľom
záväzným predpisom
Hodnotenie (0x):