Temou tohto projektu je priblizit si ako to funguje v podnikoch z vnutra , teda pohlad do obchodneho podnikania firmy a taktiez biznisplan, ktory je jeho neodmyslitelnou sucastou. Tento projekt , na ktorom by sme vam chceli priblizit zakladne kroky v obchodnom podnikani uvedieme na priklade fiktivnej leteckej spolocnosti FB, ktora sa zaobera prepravou pasazierov a predajom leteniek. FB chce byt jednou z novych firiem na trhu, ktora prinesie podniku uspech, vdaka moznosti cestovania rychlo lacno a bezpecne do naj….. destnacii. Tato spolocnost sa chce zamerat najma na studentov cestujucich do skol v zahranici a tym podporit ich stadium a taktiez aj umoznit byt castejsie doma s rodinou. Samozrejme je to aj vyborna moznost pre Top- menezerov, ktory tiez casto cestuju. Spolocnost prinasa po nalietani urciteho poctu kilometrov aj odcenenie, ktore dotycnemu klientovi prinesie dozivotne zlavy v lietani. Predpokladame ze trh, kde chce spolocnost prerazit nie je dostatocne nasyteny a z toho predpokladame ze by sa dana firma mohla rychlo uchytit a zacat podnikat vo svojom obore.