Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingové prostredie - seminárna práca

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
ÚVOD
Pre svoju seminárnu prácu som si zvolila tému marketingové prostredie. Tuto tému som zvolila predovšetkým preto, že je zaujímavá a veľmi obsiahla.
V prvej časti seminárnej práce popíšem podstatu marketingového prostredia. V druhej časti popíšem delenie marketingového prostredia, analýzy, cielený marketing, segmentáciu trhu. V závere práce popíšem čo bolo mojím cieľom.

1 MARKETINGOVÉ PROSTREDIE

Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostlivo sledovať a analyzovať svoje okolie. Vo všeobecnosti marketingové prostredie tvoria nekontrolovateľné faktory, ktoré obklopujú podnik (Kita, 2002, s 59). Úspešnosť firmy závisí od jej schopnosti prispôsobiť svoj marketingový mix vývoju prostredia.
Marketingové prostredie spoločnosti zahrnuje aktérov a sily, ktoré ovplyvňujú schopnosť firmy rozvíjať sa a udržiavať úspešné transakcie a vzťahy so svojimi cieľovými zákazníkmi (Kotler,1992, s 140). Marketingové prostredie ponúka príležitosti aj riziká.
Marketingové prostredie sa skladá z mikroprostredia a makroprostredia.
Hodnotenie (0x):