Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Marketingový informačný systém - prezentácia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.

Marketingový informačný systém:

„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).
Efektívnosť marketingu úzko súvisí s informáciami, s ktorými pracuje. Získať spoľahlivé informácie je predovšetkým otázkou fungujúceho firemného marketingového informačného systému. Jeho dôležitou súčasťou je systém marketingového výskumu.

.
.
.

Hodnotenie (0x):