Semestrálna práca vypracovaná podľa požiadavkiek cvičiacej predmetu Marketing - Ing. Zvaríková na temu Vývojové fázy marketingu. Téma bola ako zadanie pre dve osoby. Táto semestrálna práca bola ohodnotená na plný počet bodov. Obsah dokumentu má úpravy ako bakalárska práca (čiastočné odchylky sú možné) podľa požiadavky cvičiacej.
Úvod: Ekonomické subjekty hľadajú cesty k naplneniu svojich podnikateľských cieľov, ktoré môžeme všeobecne zahrnúť pod základný strategický cieľ trvalej prosperity. Každý podnikateľský subjekt volí smer, predmet, formy, metódy, spôsoby riadenia podnikateľskej činnosti, ktoré mu zabezpečujú prosperitu v daných vonkajších podmienkach pri jeho reálnych vnútorných možnostiach. Základné podnikateľské prístupy sa vytvárajú a menia pod vplyvom ekonomických podmienok trhu,