Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Vypracované otázky z 2. dielu filmu Logistika pro 21. století

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
1. Zákazníci sa stali pánmi trhu. Požadujú cenu, výber i kvalitu. Sú to 3 vrcholy trojuholníka. Vzťahy medzi nimi veľmi úzko súvisia. trojuholník nie je statický, v priebehu minulých rokov sa jeho vrcholom stávalo zvyšovanie kvality, konkurencie kvalitou, znižovanie nákladov, konkurencia cenou, zvyšovanie pružnosti konkurencie termínom dodania. Najlepšie postavenie majú tie firmy, ktoré dokážu reagovať čo najrýchlejšie a vysokým tempom rozvíjajú variabilitu výrobkov, tzn. pre rôznych zákazníkov majú také varianty výrobkov, ktoré vyhovujú ich individuálnym potrebám. Nároční zákazníci sú ochotní zaplatiť vyššiu cenu za kvalitu a za rýchle a spoľahlivé dodanie. Na týchto zákazníkov sa zameriavajú vedúce podniky, chudobnejších zákazníkov, tých ktorí čakajú na najvýhodnejšiu cenu, tieto vedúce podniky prenechávajú menej schopným konkurentom.
Hodnotenie (0x):