Predmetom seminárnej práce je rola manažéra v riadení značky. Práca sa venuje problematike roli manažéra, riadenia značky, budovania značky, strategického riadenia značky. Stručne sú spracované a rozanalyzované rôzne články, týkajúce sa danej problematiky. Stále viac firiem a spoločností si uvedomuje, že jedným z najcennejších aktív je práve meno ich značky spojené s produktmi, ktoré vyrába alebo poskytuje. Značka, ktorá je akceptovaná spotrebiteľmi a je adaptovaná v ich živote a ich rozhodovaní, je výsledkom veľmi náročnej práce budovania značky, pri ktorej zastáva najdôležitejšiu pozíciu práve manažér značky. Tento proces začína formulovaním vízie, potom stratégie značky, kooperáciou všetkých zamestnancov na práci so značkou. Značka je taktiež dôsledkom vynakladania dostatočne veľkých finančných prostriedkov pre rozpočet budovania a komunikácie značky. Cieľom práce je stručne teoreticky vymedziť manažéra značky, jeho úlohu pri budovaní a riadení značky a taktiež analyzovať problémy týkajúce sa budovania a riadenia značky.