Predmetom práce je príspevková organizácia Slovenské centrum dizajnu. V prvej kapitole sme o danej organizácií uviedli základné údaje a jej hlavné činnosti. Ďalej sme sa venovali organizačnej štruktúre v Slovenskom centre dizajnu, riadeniu a plánovaniu. Poslanie a strednodobý výhľad centra sme rozobrali v tretej časti. Hlavné skupiny užívateľov výstupov slovenského centra dizajnu sme uviedli v štvrtej kapitole práce a nasledujúca časť je zameraná na jednotlivé hlavné produkty organizácie, čiže na časopis Designum, Národnú cenu za dizajn a výstavno-informačný bod Satelit. V predposlednej časti budeme popisovať kontrakty tejto organizácie na aktuálny rok a zároveň príslušný rozpočet. Stručné zhodnotenie, úspechy i návrhy na zlepšenie resp. predĺženie prosperovania Slovenského centra dizajnu budeme formulovať v záverečnej kapitole seminárnej práce.