V seminárnej práci sa venujeme téme pracovná etiketa a jej vyžitiu v zamestnaní, keďže v dnešnej dobe každý dobrý manažér by mal ovládať pravidlá tejto etikety. Cieľom práce je zistiť, či ľudia používajú pracovnú etiketu, či poznajú jej pravidlá a či je pre nich potrebná. V prvej kapitole opisujeme definíciu samotného slova etiketa, históriu etikety a výrazné rozdiely medzi pracovnou etiketou a spoločenskou etiketou. Druhá kapitola obsahuje vysvetlenie spojitosti medzi správnym vystupovaním zamestnancov a imidžom podniku a opisuje neustále narastajúcu potrebu pracovnej etikety. Taktiež obsahuje dva zaujímavé prieskumy. V tretej kapitole je spomenutých niekoľko základných pravidiel pracovnej etikety a taktiež to, ako veľmi je dôležité, aby sa správny manažér vyznal vo viacerých kultúrach. Štvrtú kapitolu tvorí analytická časť, v ktorej sme sa venovali prieskumu. Obsahuje ciele a hypotézy, prieskumnú vzorku, interpretáciu zistených výsledkov a ukončili sme ju diskusiou.