Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Turizmus v kúpeľných mestách - prípadová štúdia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
ÚVOD

Podľa nášho názoru neexistujú univerzálne pravidlá, ktoré by umožnili identifikovať ideálnu incentívnu destináciu, pre každú organizáciu je príťažlivé niečo iné. Pre niektoré je rozhodujúcim kritériom výberu cena, iné vyžadujú esteticky pôsobivé prostredie, relax, zábavu. Zrejme jediným skutočne objektívnym faktorom je vybavenosť a infraštruktúra cestovného ruchu, tie potrebuje každý. Dôležité sú kongresové sály, pružné dopravné riešenia, vysoká úroveň služieb, ale aj nejaká tá pridaná hodnota, ktorá robí dané miesto atraktívnejším v porovnaní s inými. Môžu to byť napríklad hory, takouto obľúbenou kongresovou destináciou sú napríklad Vysoké Tatry, alebo kúpele, napríklad Piešťany.
Práve kúpeľné mestá sú v tejto oblasti významné špecifikum, ponúkajú totižto to, čo „pracujúci“ návštevníci popri „plodnom“ pracovnom stretnutí potrebujú najviac a tým je relax. Kúpele ponúkajú zvyčajne rôzne wellness pobyty, masáže, vírivky, bazény, sauny atď.
Zámerom našej prípadovej štúdie je poukázať na silné stránky tohto kúpeľného „kongresového“ mesta, ktorými by sa mohli inšpirovať nie len ostatné kúpeľné mestá, ale i samotná samospráva Piešťan, aby tieto silné stránky dokázala využiť pre využitie príležitostí. Rozvíjajúci sa kongresový turizmus a narastajúci záujem o segment incentívneho cestovného ruchu, ako takého, takouto príležitosťou rozhodne je.
Hodnotenie (0x):