Marketing znamená uspokojenie zákazníka so ziskom. Marketing je cieľavedomá činnosť firmy zameraná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov, čo dosahuje prostredníctvom ekonomických. technologických a psychologických prostriedkov.
Cieľom marketingu je, aby bol predaj zbytočný. Dodať správny tovar k správnym ľuďom na správnom mieste v správny čas za správnu cenu so správnou mierou komunikácie a zarobiť na tom.
Všetky definície majú spoločnú filozofiu: zistite čo zákazníci potrebujú a dodajte im to.
Marketing je spoločenský a manažérsky proces, prostredníctvom ktorého uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt.
Dnes sa do popredia dostáva hodnota, ktorú každý z nás očakáva od toho produktu, ktorý chceme a kúpime si - chceme niečo na vyššej úrovni, je tam určitá pridaná hodnota, ktorú chceme aby mal výrobok v sebe zakomponovanú.