Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Hodnota pre zákazníka

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
V dnešnej dobe, kedy na trhu prevažuje ponuka nad dopytom, sa podniky snažia prísť na spôsob, ako si získať nové aj uchovať tie existujúce zákazníkov. Jednou z možností je ponúknuť zákazníkom vysokú hodnotu. Hodnota pre zákazníka je pomer medzi tým, čo zákazník získa a čo obetuje. Najväčšiu hodnotu potom zákazníci vnímajú u takých produktov, ktoré spĺňajú takzvanú podmienku "za málo peňazí veľa muziky." Hodnotou pre zákazníka sa zaoberá kopa (predovšetkým zahraničných) autorov. Niektorí považujú za najdôležitejšiu súčasť hodnoty vzťah so zákazníkom, niektorí vsádzajú na výnimočné vlastnosti produktu. Všetci sa ale zhodujú, že hodnota pre zákazníka je niečo, čo sa nedá ďalej zanedbávať a ignorovať.
Hodnotenie (0x):