Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Projektová štúdia z marketingu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
"Marketingový výskum je systematicky realizovaný zber, úprava, spracovanie, analýza, interpretácia a prezentácia informácii, ktoré slúžia k identifikácii a riešení rôznych marketingových situácií v organizácii".
P. Kotler

Výskum trhu je jednou zo základných súčastí marketingového riadenia podniku. Praktické marketingové úlohy musí riešiť každý podnik, ktorý sa akýmkoľvek spôsobom pokúša svoje výrobky predať. Výskum trhu je prakticky vždy spojený priamo, či nepriamo so spoznávaním potrieb, požiadaviek, či iných prejavov chovania sa zákazníka alebo kupujúceho. Je to činnosť, ktorá spája zákazníka s výrobcom prostredníctvom informácií, ktoré sa používajú k identifikácií marketingových príležitostí a problémov.

Cieľom tejto prípadovej štúdie je na základe použitých analýz zistiť postavenie podniku, autobazáru AUTOALLES na trhu s jazdenými autami.
Hodnotenie (0x):