Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Semestrálny projekt na Marketing - Antique furniture

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Úvod
„Naša kuchyňa by mala vyzerať ako zvyšok vášho bytu - ako príjemné a osobné miesto, kde môžete spoločne tráviť čas v kruhu rodiny.“

Cieľová skupina:
Našim segmentom sú asertívni ľudia, ktorí zarábajú najviac a môžu si dovoliť míňať najviac. Vyžadujú čo najvyššiu úroveň kvality a služieb, ktoré sú sofistikované a do detailov prepracované. Neradi sa nechávajú napáliť a takmer každý zlý výrobok reklamujú. Dosahujú druhú najvyššiu hodnotu koeficientu (k=8,553) sekundárnej gramotnosti. Marketingové aktivity najradšej vnímajú z internetu, z vlastných skúseností, ale aj z novín.
Hodnotenie (0x):