Marketingový mix firmy je súborom kontrolovateľných marketingových veličín, ktoré spája organizácia do určitého celku, aby vyvolala želanú reakciu na cieľovom trhu. Marketingový mix spoločnosti Figaro zahŕňa kombináciu štyroch premenných: 1. Produktu 2. Ceny 3. Miesta 4. Podpory
1 Produkt
Produktom spoločnosti Figaro sú tabuľková čokoláda, čokoládové bonbóny, čokopiškóty, a čokoládové tyčinky. ktoré firma vyrába a dodáva na domáci i zahraničný trh.
Jadro produktu : Zákazníci pociťujú potrebu kúpi čokolády pre uspokojenie svojich potrieb, želaní a túžob a taktiež pre uspokojenie svojich chuťových a čuchových buniek . Pri kúpe čokolády sa spotrebiteľ rozhoduje impulzívne, na základe momentálnej nálady či pocitu hladu. Základný produkt: Základným produktom firmy Figaro sú tradične vyrábané čokolády, bonboniéry, tyčinky a čokopiškóty, ktoré firma vyrába od roku 1958. Rozšírený produkt: Rozšíreným produktom je výroba limitovaných edícií čokolád Figaro. Príkladom je i čokoláda Chuť lásky, ktorá je horkou čokoládou s mliečnou náplňou s príchuťou mandlí a vanilkovým krémom.