Forma práce: skupinová Výchovno-vzdelávacie ciele: - Kognitívny cieľ: žiaci získajú znalosť a zručnosť v tejto oblasti nevyhnutnej pre reprodukciu, produkciu, percepciu, či apercepciu hudby, žiak vie vnímať rytmus a tempo a vďaka cvičeniam definovať, čo je tempo, pulzácia a metrum hudby - Psychomotorický cieľ: žiaci budú vedieť predovšetkým na základe aktivít (nie výkladu) na hodine do hudby vytlieskať jej základné metrum a rôzne druhy rytmov, svoje poznatky budú vedieť aplikovať na rôznych hudobných žánroch - Afektívny cieľ: žiaci si prehĺbia vzťah k hudbe, k rôznym druhom hudby, k rytmu, vďaka zábavnosti aktivít si sami pýtajú rýchlejšie piesne pri ich realizácii Vyučovacie metódy: Výklad, vysvetľovanie, motorický tréning, manipulácia s predmetmi, didaktická hra