Hlavným cieľom nášho podnikateľského plánu je v stručnosti, ale čo najpresnejšie zhodnotiť situáciu na súčasnom trhu na ktorom chceme predstaviť Pekáreň Labher. Na začiatku nášho plánu začneme s charakteristikou a opisom našej spoločnosti, následne sa zameriame na charakteristiku služieb a produktov, ktoré bude podnik ponúkať. Pri prieskume trhu, na ktorom budeme pôsobiť, je nevyhnutne zistiť, či bude o daný produkt záujem, to znamená je potrebné spraviť analýzu dopytu a ponuky. Pri zostavovaní marketingového plánu bude dôležitá analýza konkurencie, dodávateľov, odberateľov a SWOT analýza. Marketingový mix bude pozostávať zo 4 nástrojov - cena, produkt ,distribúcia a komunikácia. V časti zamestnanci sa budeme zaoberať personálnym zabezpečením a náplňou práce jednotlivých pracovníkov. Vo finančnom pláne, ktorý považujeme za najdôležitejšiu položku, uvedieme množstvo a stav dlhodobého a krátkodobého majetku, odpisový plán a množstvo ďalších výpočtov, podľa ktorých je možné zistiť, či naše odhady boli správne.