• „Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny tovarov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. Základnou podmienkou marketingu je trhová ekonomika s fungujúcim trhom kde sa stretáva ponuka s dopytom“.
Marketing je podnikateľskou funkciou ktorá rozpoznáva nenaplnené potreby a túžby, • určuje a meria ich rozsah a potenciálnu ziskovosť, rozhoduje o tom, ktorým cieľovým trhom by podnik dokázal slúžiť najlepšie, • vyberá pre tieto trhy vhodné výrobky, služby a programy a • vyžaduje od každého pracovníka organizácie, aby mal neustále na pamäti zákazníka a slúžil mu. • Marketing je spôsob nazerania na obchod. Pozerá sa na všetky obchodné aktivity z pohľadu konečného zákazníka. • Marketing je trhovo orientovaná koncepcia podnikového úsilia o hospodárenie a podnikanie so ziskom
Marketingový prístup znamená • presne určiť svoj cieľový trh a • starostlivo skúmať jeho potreby. ...