Registrácia | Prihlásiť

Referát: Vzdelávanie zamestnancov (definícia, povolanie vs. zamestnanie, vzdelanie vs. kvalifikácia)

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Úvod do vzdelávania zamestnancov
o Nový zamestnanec stojí firmu na začiatku nemalé peniaze.
o Adaptačný proces v zamestnaní trvá rôzne, záleží to najmä od náročnosti pracovnej pozície.
o Po komplexnej orientácii a správnom rozmiestnení daného zamestnanca nemusí daný zamestnanec ešte uspokojivo pracovať.
o Títo zamestnanci sa musia dostať do rovnováhy odbornou praxou.
o Táto odborná prax môže zamestnancov pomôcť nielen v súčasnom jeho zamestnaní, ale aj v budúcej zamestnaneckej kariére.
o Dlhodobý rozvoj personálnych zdrojov má na personálne oddelenie daného podniku väčší význam.
o Tento dlhodobý rozvoj personálnych zdrojov pomáha podniku, aby sa vyhol nutnosti príjimania nových zamestnancov.
o Požiadavky na vedomosti a zručnosti zamestnancov sa v dnešnej modernej dobe neustále menia a daní zamestnanci by si ich mali neustále rozvíjať.
o Dnešnému zamestnancovi už zďaleka nestačia vedomosti a zručnosti, ktoré sa naučil počas prípravy na povolanie, číže počas strednej a vysokej školy. Vzdelávanie sa stáva v súčasnej dobe celoživotným procesom.
o Súčasným zákonom podnikania je schopnosť podnikateľa prispôsobiť sa na zmeny. V prvom rade túto cnosť musí mať pracovná sila daného podniku.
o Formovanie pracovných schopnosti v dnešnej dobe spočíva vo formovaní sociálnych vlastnosti daného zamestnanca ako aj formovaní osobnosti daného zamestnanca.
...
Hodnotenie (0x):