Úvod do vzdelávania zamestnancov o Nový zamestnanec stojí firmu na začiatku nemalé peniaze. o Adaptačný proces v zamestnaní trvá rôzne, záleží to najmä od náročnosti pracovnej pozície. o Po komplexnej orientácii a správnom rozmiestnení daného zamestnanca nemusí daný zamestnanec ešte uspokojivo pracovať. o Títo zamestnanci sa musia dostať do rovnováhy odbornou praxou. o Táto odborná prax môže zamestnancov pomôcť nielen v súčasnom jeho zamestnaní, ale aj v budúcej zamestnaneckej kariére. o Dlhodobý rozvoj personálnych zdrojov má na personálne oddelenie daného podniku väčší význam. o Tento dlhodobý rozvoj personálnych zdrojov pomáha podniku, aby sa vyhol nutnosti príjimania nových zamestnancov. o Požiadavky na vedomosti a zručnosti zamestnancov sa v dnešnej modernej dobe neustále menia a daní zamestnanci by si ich mali neustále rozvíjať. o Dnešnému zamestnancovi už zďaleka nestačia vedomosti a zručnosti, ktoré sa naučil počas prípravy na povolanie, číže počas strednej a vysokej školy. Vzdelávanie sa stáva v súčasnej dobe celoživotným procesom. o Súčasným zákonom podnikania je schopnosť podnikateľa prispôsobiť sa na zmeny. V prvom rade túto cnosť musí mať pracovná sila daného podniku. o Formovanie pracovných schopnosti v dnešnej dobe spočíva vo formovaní sociálnych vlastnosti daného zamestnanca ako aj formovaní osobnosti daného zamestnanca. ...