Podoby marketingových stratégii 1. Produktové stratégie Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek. Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu). Prienik na trh Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu. Rozšírenie trhu Rozšírenie trhu znamená získanie iných druhov zákazníkov, to znamená, že produkty alebo služby podniku si budú kupovať nielen mladí ľudia, ale aj dôchodcovia. Vývoj produktu Ako z názvu vyplýva ide o vývoj nového produktu alebo služby, ktorý podnik dovtedy neposkytoval. Diverzifikácia Ide o predaj nového produktu alebo služby pre nový trh. BCG matica Medzi prvky BCG matice patria: ...