Spoločensko-ekonomická podstata marketingu, terminologické a pojmové vymedzenie marketingu Marketingová koncepcia Podstata marketingovej koncepcie Základné filozofie - koncepcie podnikania Strategické a marketingové plánovanie Proces strategického plánovania podniku Fázy strategického plánovania Stanovenie podnikateľských cieľov Analýza podnikateľského portfólia Vymedzenie podnikateľských aktivít Výrobná stratégia Personálna stratégia Finančná stratégia Strategické a marketingové plánovanie Plánovací proces podniku Analýza MKT situácie Produktové stratégie Cenové stratégie Distribučné stratégie Komunikačné stratégie MKT prostredie a MKT informačný systém Nové trhové postavenie MKT prostredie MKT prostredie a MKT informačný systém Spracovanie správy a interpretácia získaných poznatkov Segmentácia trhu a analýza nákupného správania Segmentácia trhu a analýzy nákupného správania Nástroje marketingového mixu Nástroje marketingového mixu